http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Upplopp

Allmänt Permalink0
Jag slutade jobbet för två veckor sedan och tack gode gud för det! Det går inte snabbt här hemma och tröttheten har kommit som ett slag i ansiktet. Även om halsbrännan, dom sura uppstötningarna, foglossningen, bristningarna och förvärkarna är störiga så är det rätt gott att få den här tiden att vara hemma. Stressen har släppt och bortsett från 30-årskalas och en super-AW så är det ganska planlöst tills bebisen kommer. Så just nu njuter jag mest av livet. Det är inte som att jag är sysslolös iofs. Torsdag till söndag var vi i Linköping och hade en av dom bästa helgerna på länge med Bella. Igår var Peters föräldrar här en sväng. Idag ska jag rulta runt på Mobilia med Malin, imorgon är det förlossningskurs, på torsdag och fredag är det plugg och i helgen är det husprojekt. Men det är skönt att kunna ge det den extra tiden.

En annan sak. Vädret. Jag är helt supernöjd med att det är 25 grader varmt och sol nu när jag är hemma och kan vala omkring i bikini på baksidan. Men asså är det bara jag som mår dåligt av att syrenen blommar typ två veckor efter tussilagon? Dels är det jobbigt för man hinner inte njuta av allt och sen är det ett solklart tecken på att klimatet är fuckat. Det känns inte riktigt bra i själen. 


(null)

Till top