http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Every demon wants his pound of flesh.

Allmänt Permalink0

Jag har snöat in på country på sistone. Det är lätt musik. Tjejer, bilar, jeans, öl/whiskey, gud och mammor. Riktigt nice. Men som ett litet sidospår till det kommer nuets favoritlåt och uttrycker varenda liten destruktiv känsla i mig. Det komplementerar varandra bra.


Florence and the machine - Shake it out 


Nu över till nåt helt annat. 
I fredags hade jag en riktig skitdag. Det var pappas födelsedag och som alltid när jag har saker planerat går det dåligt. Efter en jävlig dag på jobbet åkte jag på blomjakt och sen satt jag på minneslunden en stund. 

På natten vaknade jag en gång i timmen, antagligen för att jag var stressad över Peters födelsedagskidnappning. Så när klockan ringde kl 06 igår morse var jag helt supertrött. Men upp gick jag och efter en timme väckte jag Peter. Han hade 30 min på sig att packa en övernattningsväska och sen åkte vi. Han fick ögonbindel medan jag körde dubbla varv i rondellen till hans bror. Inte förrän efter att vi kommit ut på motorvägen fick han ta av den och han började förstå vart vi skulle. Vi stannade på en supernice golfklubb och åt brunch och sen i Gränna för glass. Väl framme i Stockholm hos äldsta bror-Hellmalm fick han reda på sista och största delen av presenten - Kiss på Tele2 arenan. 

Idag är vi alla lite slitna. Vi sitter fortfarande i bilen hem och har precis kommit in i Skåne. Det har varit en kort, intensiv och otroligt bra helg. Tack alla inblandade!


Till top