http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Tack

Permalink0
Den här veckan har verkligen grundligt sugit. Hårt och passionerat. Kvällarna har känts som att jag håller på att brinna upp, allt har gjort ont och jag har haft svårt att andas. Jag orkar inte med mig själv och jag ser ingen mening med att släppa in andra. Jag antar att jag helt enkelt måste bestämma mig, antingen låter jag det här konsumera mig eller så slår jag tillbaka och försöker komma på fötter igen. Jag röstar för det senare.

Så idag tänker jag vara tacksam. Tacksam över att jag hade en härlig dröm om den snygga läkaren. Tacksam över att få sova ut. Tacksam över känslan när jag sjunker ner i mitt alldeles för skummiga bad och kroppen ändrar temperatur. Tacksam över att jag kan dricka kaffe i badet. Tacksam över att jag ska jobba. Tacksam över att min lägenhet inte är så varm. Tacksam över dom små sakerna som gör livet lite lättare. Så tack livet, du är helt ok.

Till top