http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Nyhet!

Permalink0

Vi (jag och Johan) har något att berätta. Det är något jag velat länge även om jag på sistone sagt att jag vill vänta och att tiden är rätt. Det är ett stort och lite skrämmande beslut men det känns 100% rätt. Vi ska flytta ihop igen! Det kommer ske gradvis och jag kommer ha kvar min lägenhet till sista augusti, dels för att vi ska vara säkra på att det funkar och dels för att vi inte ska behöva stressa med flytten. Men om allt går som det ska har jag min gamla adress igen till hösten.

Jag vet att det är många som inte tror på oss. Vi har gått igenom för mycket, ställt till med för mycket och vi är för unga. I vår ålder borde vi vara ute och leva loppan, vi borde inte gått i parterapi för det ska inte behövas i vår ålder och man borde inte vara så som vi har varit mot varandra. Men det funkade ju! Vi har löst våra problem, vi står närmre varandra än någonsin och vi tror på oss. Jag får fortfarande kommentarer om det som hände förra sommaren och jag är absolut beredd att ta dom, men jag tror på att folk kan ändras. Jag har ändrats, Johan har ändrats och vi har ändrats som par.

Vi är båda rädda att allt ska gå snett igen, men är det meningen så löser vi problemen efterhand som dom uppstår. Vi kommer greja detta!

I över tre år har jag och Johan varit i varandras liv, om det är något jag har insett så är det att jag inte vill att han ska försvinna. Att vakna på morgonen av att han kryper närmre och säger "Åh vad jag älskar att vakna med dig bredvid mig" gör att jag kan klara av alla hinder under dagen. Jag är totalt hopplöst lycklig.

Till top