http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

MSN

Allmänt Permalink2
Sarah . säger:
woho!
jävla johan förresten
vet du vad han har sagt!?
Bella säger:
nej vad?
Sarah . säger:
att jag har tjocka matvanor!!
Bella säger:
what?!?!
det aset!!
alltså det har du.. men ändå!!
Sarah . säger:
eller hur!!
så han har sagt att han får bestämma våra barns diet, annars kommer dom vara som bollar
AS!
Bella säger:
men vilken fitta!!
Sarah . säger:
ja!!
Bella säger:
slå honom!!
Sarah . säger:
så jag tar det som en personlig förolämpning och vrider det till att han kallar mig fet. det är rätt va?
Bella säger:
självklart!
så gör man
Sarah . säger:
tack
och för att trösta mig själv äter jag pastasallad med extra majonäs
Bella säger:
haha.. låter toppen
jag tänker äta choklad när jag kommer tillbaka
Sarah . säger:
jag med   imorrn!
Bella säger:
gött
jag vill ligga nu!
Sarah . säger:
jag med. men snart är vi tillsammans igen
Bella säger:
haha
och pålördag träffar jag taxikillen
Sarah . säger:
woho!
jävla johan förresten
vet du vad han har sagt!?
Bella säger:
nej vad?
Sarah . säger:
att jag har tjocka matvanor!!
Bella säger:
what?!?!
det aset!!
alltså det har du.. men ändå!!
Sarah . säger:
eller hur!!
så han har sagt att han får bestämma våra barns diet, annars kommer dom vara som bollar
AS!
Bella säger:
men vilken fitta!!
Sarah . säger:
ja!!
Bella säger:
slå honom!!
Sarah . säger:
så jag tar det som en personlig förolämpning och vrider det till att han kallar mig fet. det är rätt va?
Bella säger:
självklart!
så gör man
Sarah . säger:
tack
och för att trösta mig själv äter jag pastasallad med extra majonäs
Bella säger:
haha.. låter toppen
jag tänker äta choklad när jag kommer tillbaka
Sarah . säger:
jag med   imorrn!
Bella säger:
gött
jag vill ligga nu!
Sarah . säger:
jag med. men snart är vi tillsammans igen
#1 - - cissi:

Hej, allt bra? :)

#2 - - Bella:

Asa.. sånt där är privat!

Till top