http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Clonea

Allmänt Permalink0
Helgen har varit allt och lite till. I fredags hjälpte jag Sabrina att packa in alla barnen i bilen. Vi åkte till Cork och lämnade av Áine hos sin pappa och sen for vi andra vidare till kusten. Det såg inte ut som kusten vid Halmstad som jag är van vid, men det var underbart. På fredagen somnade jag samtidigt som Liam så då blev inte mycket gjort.
  I lördags var vi nere på stranden, jag och Dave brände oss, vi grillade med Sabrinas kusins familj och på kvällen drack vi öl och hade det bra. Igår regnade det hela dagen och vi var genomblöta när vi åkte därifrån vid halv sju. Jag, Sabrina, Liam och Gearóid åkte till Sabrinas föräldrar för att hämta upp Áine igen och få på Liam torra kläder. Hela vägen hem skrek Liam oavbrutet och ashögt, men vi kunde inte göra annat än att skratta åt det till slut.

Idag har jag jobbat 9 - 19 och jag är helt färdig. Jag har ingen adapter så jag kommer att ha ont om ström tills Bella kommer på onsdag.
Till top