http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Allt ordnar sig inte...

Allmänt Permalink2
... det är ett som är säkert.
Anna kom i fredags. Efter tre sekunder bröt hon ihop. Mattias och hon har gjort slut. Att se henne sitta och gråta så hon inte kan prata var fruktansvärt. Mitt livs hjärta hade krossats. Det blev en och en halv flaska vin och ett kilo godis. I lördags följde hon med mig till Thomas för att slippa vara själv. Vi bakade bullar och hyrde film. Jag tror vi trivdes alla tre.
Idag åkte hon hem och hämtade grejer. Hon ska gömma sig från världen hos mig ett par dagar. Hon är hjärtligt välkommen...

Idag hos Thomas kom hans son och dotter och barnbarnen. Det var en underbar dag och stora planer har gjort. När jag gick från jobbet idag var jag så glad att jag nästan började gråta. Kanske var det kaffet. Kanske Tompa. Kanske Robban. Men bra mådde jag iaf.

När jag kom hem scrappade jag lite, sen kom Anna igen. Nu är jag på jobbet. Jobbar natt... Jag kommer inte att orka...
#1 - - Modern talking:

Ta hand om Anna.

Se det inte som en from önskan utan en order!



//Modern

#2 - - Bella:

KOmmer du hem i helgen? Vi måste prata känns det som. Älskar dig!

Till top