http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Rise to the occation

Allmänt Permalink0
Gårkvällen blev underbar. Massa vin, cigg och prat. Vi skrattade, skrek och var arga om vartannat. Det var ännu en lyckllig kväll i Göteborg. Vid ett hade jag tagit mig hem, lagom rund under fötterna. Imorse när jag vaknade trodde jag inte det var sant, jag var hur bakis som helst. Jag och Anna mådde illa, var törstiga och hade bakismage hela dagen. Men jag gjorde ändå mitt jobb och höll masken.

Efter jobbet gick jag, Blanche och Sirous en sväng på stan och det fanns planer om bio ikväll. Jag kom hem vid sex och tvärdäckade i sängen. Kvart i nio vaknade jag och nu försöker jag packa inför imorrn.

Pappa är inne på sjukhuset igen. 40 graders feber, dropp och en fet infektion i bensåret. Ikväll ska han opereras, för kanske femte gången. Jag är orolig som as så jag ska ta mig hem så fort som möjligt. Just nu orkar jag bara inte mer...
Till top