http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

First day of my life

Allmänt Permalink0
Gröten är uppäten, väskan är nästan packad, det är bara byxorna som fattas.
Idag åker jag till Göteborg för min första dag på jobbet. Jag är så nervös så jag vill kräkas. Jag hittar liksom knappt hem till lägenheten, hur ska jag då kunna hitta till jobbet? =S  Men jag har bestämt mig, jag ska ha det här jobbet. Det är bara så.
Det är lite klurigt bara för jag vet inte om jag har någon mat, nån mikro, några bestick. Hur ska jag klara mig utan mitt äpplemos med gröt? =S

Igår var jag ambassadör i skolan. Yaaayyy vad kul, or not. Men på kvällen kändes det grymt på kursen. Vi har världens bästa deltagare. Det är tråkigt att det bara är en gång kvar. Riktigt tråkigt. Efter kursen körde Jonas mig till pappa så att jag kunde låna datorn. Det var gött att prata lite, men prata med varandra istället!

Jag har sanslöst mycket att göra i skolan nu också. Halva väskan är full med böcker, resten är 3 t-shirts. (Inte riktigt men typ...)


Ring efter nio och kolla hur det gick!
Till top