http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Jag är hos dig igen

Allmänt Permalink0

Som du kanske har förstått Jag är hos dig igen 
Jag försvann ett tag på vägen
Men jag saknade dina sinnen
Det har varit tungt och grått
Jag är frusen än
När livet sköljde bort oss och vi glömde våra minnen

Sitter just nu hos Bella.. Lilla gumman mår inte bra. Asjobbigt att se henne sånhär, vill kunna hjälpa. Just nu hoppas jag bara att det går över så hon får sova lite inatt. Nu sa hon att det är bra att jag är här, klart jag är här. Kan inte lämna dig såhär, maginfluensa, galnakosjukan eller pms spelar ingen roll. That's what friends are for.

Vi kollat på en intervju med Fredrik från Filip och Fredrik idag.. Han är så skön! Bjuder verkligen på sig själv.

Hoppas Bella blir bättre tills imorrn och att jag inte blir smittad..
Nu är det tv och sen sova.

puss <3

Du är himlen rund hörnet för mig
Till top