http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

År 2007

Allmänt Permalink0
Jag tänkte inleda nyårsafton med att sammanfatta året som varit.
För allt läsa detta borde ni (som jag gör nu) lyssna på den här låten:
http://www.youtube.com/watch?v=KxWJXvsq4oc

Jag började min slampiga livsstil den fjärde januari med Stefan Carlsson. Jag avslutade min slampiga livsstil med Nicklas Jung <3
Jag fyllde 17 och fick en hårfön.
Jag blev fullast på valborg och låg på Södra IP och drog i lösgräset med resten av gänget som var med.
Jag var kär i en kille som det aldrig blev något med men som nu är en jättebra kompis.
Jag hade tre fester i Mariestad som alla spårade ur på ett eller annat sätt.
Pappa åkte in och kom ut från behandlingshemmet.
Jag åkte till Madrid med mamma.
Jag bodde själv i huset i två månader ungefär.
Jag började röka.
Jag ville skolka från skulavslutningen.
Pappa och Marianne gjorde slut.
Jag hade mitt kanske sista sommarlov.
Jag började trean.
Jag tog hand om pappa när han bröt benet.
Jag flyttade till mamma.
Jag fick min syster tillbaka.
Jag bröt ihop på den finaste middagen med gänget <3 (kom på hur mycket jag behöver er alla)
Jag gick en scrapbooking-kurs.
Jag bröt ihop i skolan och hade änglaBella där som tröstade mig.
Jag har lärt mig säga ifrån och sätta gränser lite bättre.
Jag har fått nya mål, hopp och drömmar

image75


Jag har haft ett jobbigt men underbart år på många sätt. Om det inte vore för alla mina vänner och framförallt de närmsta hade jag inte klarat mig. Ni ska veta att ni är guld! Jag älskar er <3
Till top