http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Om du lämnade mig nu

Allmänt Permalink0
 
Idag har jag sytt min första klänning utan komplett mönster, heja mig! Jag märker dock att det är svårt att vara päronformad även när man syr själv. 
 
Jag har även tagit årets första dopp i svenskt hav idag. Anna mötte mig vid Erikslust och vi hade en härlig eftermiddag på stranden. Kära Emelie går det däremot inte att pussla ihop något med. Hon jobbar dubbelpass och jag jobbar natt. Jag hoppas dock kunna träffa henne åtminstone en gång till innan skolan börjar, snart är vi sjuksköterskor!
 
 
jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans
jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi till slut har blivit'sams
jag kanske skulle söka upp kontakter som jag tappat
som jag varit med förut nånstans
jag antar det finns nån du skulle ringa
om jag inte fanns
Till top