http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

It's hard to dance with the devil on your back

Allmänt Permalink0
Ååh vilken dag det blev, bara sådär.

Det började med att det stod G bredvid min tentakod när resultatet för kvinnotentan kom ut. Sen tog jag tåget till Hyllie där Emelie hämtade mig i världens coolaste bil och sen spenderades dagen på Svågertorp med inköp till Tanzania. Vid två fick jag ett sms från Evelin som meddelade att jag fått VG på barntentan. Bara sådär är termin 4 över och jag känner mig 100 kg lättare och jag har två stora stressmoment mindre. Johan sa att jag borde ge mig själv lite mer cred och det är så skönt att veta att han tror på mig även när jag inte gör det själv.

Ikväll har jag googlat kameror, pratat med Ewa, faster Eva, Stina, mamma och S-A och ätit med Johan. Imorgon har jag två timmars skola och på kvällen åker vi äntligen till Stina. Och jag längtar till en helg med syster, barn och landet. 


Vi har tusen sätt att leva
Bara två sätt att dö
Falla tillsammans
Eller falla ihop


Till top