http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

He doesn't look a thing like Jesus

Permalink2

Jag har varit fruktansvärt arg sista veckan, på allt. Dessutom har jag massor att göra och stressen håller på att göra mig handlingsförlamad. Så ikväll slutade jag göra mina måsten klockan sju. Istället gick jag och duschade, kokade te, tände ljus och satte på tvn. Det är första gången jag tittat på tv på över en vecka. Nu försöker jag släppa ilskan och stressen och tänka "Det är en ny dag imorgon". Skönt.


#1 - - grethe:

Hej gumman har följt dig länge nu men du skriver inte så ofta.Förstår att det är jobbigt med Pappa men vad är det med din MAMMA ställer hon inte alls upp på dig tycker i så fall att hon är en dålig Mamma
Kram
på dig gumman

#2 - - Den där :

Att vara arg kan vara skönt ibland. Vissa saker måste ut.
TV var ett bra beslut.

Till top