http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

The day you slipped away was the day I found it won't be the same

Allmänt Permalink1
Det har hänt så mycket på sistone, bra och dåligt. Jag har varit i Israel, kommit hem igen, gjort slut med Johan, varit på Nationalteatern, gjort och klarat tentor, fått sommarlov, spridit pappas aska, hälsat på min älskade syster med familj, börjat mitt nya jobb, fått lägenhet och äntligen känns det som att jag kan andas. Idag har varit en väldigt happy tuesday och jag är så glad för sånna här dagar. Det som skulle kunna göra den här känslan bättre vore om jag kunde ha delat alla dessa stunder med pappa, men jag vet att han är med mig och hjälper mig när det blir för tungt.
Nu tänker jag gå och lägga mig, titta på dokumentär och hoppas på en lika happy wednesday. I september ska jag ta upp bloggandet igen, på riktigt. Promise.
#1 - - en trogen läsare:

jag bara längtar efter att du börjar blooga igen.Jag har följd dig så länge men nu har det varit tyst så längtar efter nyheter kram en trogen läsare. Önskar dig allt gott

Till top