http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

The face I came to know is missing too...

Allmänt Permalink1

Dagen började bra. Kaffe och frulle med Liam och Bobby. Jag är fortfarande trött och var inte direkt sugen på en dag med två pojkar som alltid gör något jag får panik över. MEN då säger Sabrina att dom ska till dagis och frågar om jag har något emot att göra husållssysslor? Nix!! Det var bara bra. Så sa hon att eftersom det var så mycket att stryka skulle hon ge mig pengar på nöjestelefonen gratis, YAY! Sen ikväll frågade hon om jag ville åka med henne in till Cork imorrn vilket innebär 13 euro mindre i utgifter. JAA!! Så på det stora hela har det varit en bra dag, och det är ändå det som räknas.

 

#1 - - Modern talking:

Fin bild.

Ha en bra allhelgonahelg.

Till top