http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Happy new year!

Allmänt Permalink1

 

Det har aret har varit ett av de lyckligaste och basta i mitt liv. Jag har klarat av och genomfort sa mycket och jag har tagit steg jag aldrig trodde att jag skulle kunna ta. Egentligen kan det har aret bara sammanfattas med ett ord, Irland. For mig har flytten till Irland betytt sa mycket. Jag har lart mig sa mycket om mig sjalv och andra, och avstandet till Sverige har pa manga satt hjalpt mig att hamta andan och tanka over saker. Jag har gjort manga daliga val i mitt liv, men de 8 manaderna jag har tillbringat har har hjalpt mig att se vad jag vill med mitt liv. Jag har traffat folk, fran olika lander och olika bakgrund, en del har kommit och gatt, men en del kommer stanna lange. Jag ar lycklig, trotts feber, nervositet for Kierans mamma och noll planer for nyar. Det kanns liksom lugnt, som att paniken som skulle varit annars har slappt.

Jag ar lycklig!

 

#1 - - Modern talking:

Om du är lycklig är jag lycklig.

Till top