http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

These words

Allmänt Permalink1
These words - Lee Ryan

Så var det måndag. Helgen blev bra på många sätt men gårkvällen var skitjobbig. Jag satt på tågstationen i Cork i två timmar och väntade på tåget, det hade inte varit så farligt om det inte vore för att jag var svinhungrig och frös. Så kom tåget och allt var frid och fröjd och jag ville bara komma hem och lägga mig. När jag skulle byta i Mallow var det tåget 45 minuter sent. Då började magen krångla så mycket så jag trodde att jag skulle kräkas och jag var nära att gråta för det gjorde så ont. Nämnde jag att mobilen dog? Tillslut kom tåget iaf, kanon. Om det inte vore för att det var hurling match i Dublin i lördags och att alla Kerry supportrar åkte med mitt tåg = det luktade öl och folk rökte vid tågdörrarna. INTE populärt när man är bakis.

Nu väntar två dagars arbete. Sen på torsdag ska jag in till stan igen och försöka ordna upp telefonen. Och på fredag kommer Bella, efter över en månad! Vi ska vara hemma och ta det lugnt i helgen och bara softa. Gött!
#1 - - Bella:

Viiiiiiiiiiiiit vecka!

Till top