http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Tack för ditt leende

Allmänt Permalink2
Jag är på jobbet nu. Börjar om tio minuter. Jobbar till kvart över nio. Lång dag.

Igår fick jag besked som jag inte ville ha. Syrran skickade ett sms och ville att jag skulle ringa. Jag gjorde det. Hon berättade om pappa. Fan fan fan!! Jag ska kastrera alla som köper till honom. Jag ska låsa in honom i ett slott på en öde ö och jag ska jävlar i mig få honom att gå igen. På onsdag ska jag hem. Då ska jag börja kriga mot allt och alla. Alla som köper ut, alla på kommunen, alla på rehab, pappa och sist men svårast, mig själv och Ann-Ewa. Och jag ska lyckas. Blod svett och tårar. Jag ska kämpa och jag ska vinna. En sista gång. Annars går han under.

Jobbet är härligt. Härliga månniskor och härliga boende. En farbror sa häromdagen "Tack för ditt leende". Det kan inte bli bättre. Men nu börjar jag.
#1 - - Camilla:

Hoppas du får en bra dag. :)

#2 - - Bella:

Du klarar det Asa! För du är stark. Säg till om jag kan hjälpa dig med något!

Till top