http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Fortfarande...

Allmänt Permalink0
Sirous kom förbi med pizza igår. Men, trotts bakismagen, kunde jag knappt äta. Om en stund ska jag hem. Jag pratade med Annette idag, för första gången. Hon verkar bra. Planerna för helgen har helt gått åt skogen. Nu tar vi det dag för dag, steg för steg. Pappa har fortfarande inte opererats och han har jätteont trotts att han får massa morfin. Han har inte ätit sen i måndags och det här tar hårt på honom, om jag bara kunde göra något!

Jag har försökt att glömma
Jag har gjort allt för att
Förtränga dig

Skaffat nya vänner
Men när jag sitter ned
Så är det dig jag ser

Jag reste faktiskt bort ett tag
Tog in på ett enkelt hotell
Ödsliga promenader
Jag drack hav av vin varje kväll
Men inte hjälpte det...
Nej, nej, nej


Om du fortfarande
Känner en längtan inom dig
Om du fortfarande
Anar en saknad efter mig
Om det fortfarande brinner
En låga i vinden för mig
Kupa dina händer
För nu kommer jag springande till dig


Jag har haft tid att tänka
Jag har vänt ut och in
På allt som hänt

Försökt analysera
Det är inte lätt att förstå
Var det gick fel ändå
Jag träffar vänner och går ut ibland
Bokar ett bord på sta'n
Lite planlöst steppande
Sedan sover jag bort hela da'n
Men inte hjälper det...
Nej, nej, nej
Till top