http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

I'm alone, on my own and that's all I know

Allmänt Permalink0

Blev det nåt jobba? Nej... Magsjuka.. Har fått tre nya tider.. Hoppas jag får det nu! Men det var så härligt att vara i lägenheten. Tråkigt och ensamt ibland men ändå underbart. Det kommer bli mitt hem. Min fristad. Min lugna plats i storstadskaoset.

Jag har shopat idag. En outfit som ska visa mina 72 kg på ett bra sätt. Den är grym. image114

Nu är Andreas här. Mina utsikter för valborg var inte direkt ljusa men så träffade jag honom på stationen och poff, nu är han här, dricker bärs och spelar piano. Det är gött. Vi var yte förut men grillen startade inte och han skakar när han fryser så vi gick in. Kanske blir det staden sen. Jakt på majbrasa. Kanske blir det efterfest med Sex and the City, jag är fast besluten att få honom att titta på det och gilla det.

Bye...

Till top