http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Testing testing

Allmänt Permalink0
Senaste veckan har varit kaos. Peter var i Stockholm onsdag till fredag och i fredags åkte vi till Mullsjö för att fira Sven-Arne som fyller 70 år i veckan. Det innebar en miljon förberedelser inför kalaset samtidigt som veckans aktiviteter fortgick som vanligt och en inlämning skulle in i skolan. När Peter kom hem i fredags åkte vi till gården som mamma och SA hade hyrt och där insåg jag att jag glömt packa hälften av det jag skulle (typ lakan). 

Julie har hängt med på diverse saker hittills i livet. Affärer, köpcentrum, caféer, IKEA, träning, släktbesök i Oskarshamn, mammagruppen osv. Hon är inte en tjej som älskar nya människor utan hon sitter lugnt och betraktar tillvaron. Även om hon varit med i sociala sammanhang är detta första träffen med mycket folk och många dagar. Hon var inte imponerad. Det har varit en helg med många lärdomar, både för oss föräldrar och för henne. Nästa gång kommer vi vara bättre förberedda allihop.

Som grädde på moset åkte vi från Mullsjö till Stina igår för att idag ta en tur till Ullared. Det stackars barnet är socialt utmattat nu. Känslan av att ligga här med hela familjen hemma i sängen är underbar och jag blir ännu en gång påmind om hur lyckligt lottad jag är. 

Även om det har det varit jobbigt har det också varit en fantastisk helg på många sätt. Jag tror inte det går att få det bättre.

(null)


Till top