http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Måndag

Allmänt Permalink0
En sån dag! En riktig superbra dag! Julie sov fem timmar i sträck (= inte idiottrött mamma), jag fick äta frukost och göra mig iordning i lugn och ro och jag hann in på lager 157 innan jag mötte Ebba på Ikea. Det var otroligt mycket folk men vi tuffade runt och hittade grejer till Ebbas nya lägenhet. Julie fick frispel och jag hittade ingenstans att amma i fred så jag fick sätta mig i ett visningsrum. Det är en konstig känsla att själv tycka det är lugnt men vara orolig för att andra ska reagera på amningen. Men vi grejade det fint! Efter Ikea åkte vi till Ebba och fikade innan vi åkte hem. 

Och ikväll har jag äntligen cyklat. Det blev varken långt eller gick fort men jag har cyklat. Som jag har saknat den känslan. Jag cyklade lite vilse men nu har jag en runda som känns ok att börja med. Men det bästa av allt är ändå att komma hem. Trött, svettig, hög på endorfiner och svag i benen. Och duschen efter. Och att äta! Det var ett riktigt bra avslut på dagen. 

(null)

Till top