http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Släppa taget

Allmänt Permalink0
Inatt blir sista natten på Östra Förstadsgatan för mig. Mitt liv ligger ännu en gång i flyttkartonger och lägenheten är halv. Det har varit två smärtsamma veckor där jag försökt spåra om mitt liv. Det kräver precis allt jag har att lämna igen, för sista gången, men jag vet att det är rätt för oss båda. Vi har kämpat länge och hårt, levt på drömmar om framtiden och minnen av hur det har varit och jag har försökt få mig själv att tro på vår framtid igen. Till slut är det bara att inse att vi inte har mer att ge. Jag är extremt tacksam för de här fem åren med honom. Han har stöttat, trott, hoppats och älskat mig. Och jag har gjort likadant för och med honom. Han har varit min familj, mitt hem, min trygghet och den som har fått mig lugn bara genom att röra mig. Jag kommer aldrig sluta bry mig eller vilja honom väl. Jag kommer aldrig glömma eller sluta vara tacksam för allt han gett mig och för hur jag har fått växa med honom vid min sida, han är min första stora kärlek. Jag ångrar inte en dag vi haft tillsammans, han är en stor del av min historia, han är bara inte min framtid. Vi har delat uppevelser som vi inte kommer kunna dela med någon annan och det kommer ingen kunna ta ifrån oss, han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.  
 
 
Till top