http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Välkommen 2015!

Allmänt Permalink0
För ett tag sen var det någon som sa att jag är bäst på att titta tillbaka, jag tänkte försöka ändra på det. Utom på min årliga summering av året (och andra tillfällen när det passar/krävs).

2014 har varit ett år med känslan av att lyckas. Jag och Emelie kom iväg på ett sjukt äventyr till Tanzania, vi lyckades. Jag har lyckats i skolan och jag har för det mesta lyckats vara lycklig. 2014 var mitt och Emelies år och jag är tacksam över att ha upplevt detta med henne.

Hösten har varit lång och kämpig och jag har bråkat med mig själv. Det går bättre nu och jag hoppas på en vändning inom kort. Hösten har även fört mig närmre min låtsassyster. Vi har funnits där för varandra och släppt in varandra mer än tidigare och som vi sagt tidigare, våra föräldrar gjorde många fel men dom lyckades iallafall med oss. 

Om två veckor tar jag examen. Det är stort och skrämmande men det är underbart att ha klarat av detta. Att min faster och båda pappas bröder kommer på festen känns också stort. Året har inte varit smärtfritt, men jag har lyckats. Och jag tror pappa sitter i himlen och skrattar så att magen hoppar och tänker "Jag sa ju det, ungjävel" och jag är tacksam att mitt psyke tror att han är med mig varje steg i livet. 

2015 tror jag kommer innebära förändring, rädsla och lycka. Jag tror att jag kommer ta mitt första banklån och jag tror det kommer gå fort tills det är 2016. Och jag hoppas min kärlek till livet kommer fortsätta växa som det gjort 2014. Välkommen januari!





Till top