http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Wildest moments

Allmänt Permalink0
Det har gått en vecka sen sist. I söndags var jag på minneslunden med pappa och tillät mig att vara ledsen en stund. I veckan har jag haft praktik och igår hade jag mittbedömning. Det visar sig att jag gör bättre ifrån mig än vad jag trodde! I eftermiddag är det praktik, imorgon ska jag plugga med Emelie, på söndag är det praktik, på måndag är det tenta och sen fortsätter praktiken. Det går i en hissnande fart och jag inser att om tre och en halv måndag har jag chans att vara legitimerad sjuksköterska!

Härom dagen fick jag ett sms från min älskade syster som bland annat sa "Äntligen kan jag andas ordentligt!" Att se dom orden komma från henne är helt fantastiskt, det ger nästan en lättnad inom mig också. Säga vad man vill om våra föräldrar men dom lyckades iaf med oss!



Till top