http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Önskelista

Allmänt Permalink0
Jag har fått frågan om vad jag önskar mig i exmamens- och 25års present. Det finns egentligen bara en sak jag önskar mig, det är att ni kommer på festen. Inbjudningarna borde komma nästa vecka, ingen press ;)
 
Men, till er som vill komma och ändå vill köpa något har jag gjort en liten önskelista, jag vet hur svårt det är när man vill köpa en present men inte vet vad riktigt. Vissa saker är jättedyra och andra är lite billigare. Det handlar inte om pris eller storlek, som sagt är jag supernöjd bara ni kommer. 
 
Utan inbördes ordning:
Grytor och fat från Le Crauset - Coastal Blue
Glas från Boda Nova - Select (Finns inte nya så Blocket eller Tradera är det som gäller)
Moca Master - Silver
Stödstrumor (roliga) storlek 40-41
Glasögonhållare
Klocka
Pennlampa
Halsband  (45 cm kedja)
Voluspa ljus
Presentkort på säng- eller inredningsaffär
Pengar till körkort och fettsugning (i den prioriteringsordningen)
 
Ni kan maila till Johan på [email protected] om ni skulle vilja köpa något så det inte blir dubbletter.
 
 
PS: Idag har jag varit på Ortopeden och förhandlat lön och startdatum. Den 19/1 börjar jag jobba som sjuksköterska! 
 
 
Till top