http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Love, me

Allmänt Permalink0
 
 
Dygnet hos syrran var fantastiskt. Jag känner mig alltid välkommen när jag kommer dit, som att det var 100 år sen jag var där sist och hon ska visa mig allt hon gjort och berätta allt som hänt sen vi sågs sist. Hon är stolt och vill visa allt och jag är stolt över att hon är så fantastisk och att jag har rätt att kalla henne min syster. Lägenheten är jättevacker och hon har ordnat ett bra liv till sig, det värmer i systerhjärtat och jag kan med säkerhet säga att pappa hade varit stolt!
 

 
Resan till Skaraborg har fått mig att tänka på "hem". Skövde och Mariestad är nostalgi, sentimentalt och uppväxt. Malmö är hemma, Johan är hemma. Det är skönt att åka uppåt ibland, men det är skönt att vara hemma här i Malmö. Idag hade jag städbesiktning och lämnade nycklarna till min lägenhet på Cronquists gata. Det var ett bra, nyttigt och lärorikt år, men jag är otroligt glad att vara hemma på Östra Förstadsgatan med Johan igen.
 

 
Ikväll spelar Johan fotboll och jag har en timma att landa här hemma. I veckan köpte jag mitt första märkesljus och det brinner lugnt i fönstret. Teet är varmt och sängen är bäddad. Jag är hemma. 
 
 
 
 
Till top