http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Happy Wednesday!

Allmänt Permalink0
Idag har det känts som att jag faktiskt är på banan. Typ iaf.
 
Johan var här inatt. När han kom igår satt vi och tittade på tavelmotiv till både hans och min lägenhet. Vid elva blev jag hungrig och vi beställde mat. Johan sprang ut och sen låg vi i sängen och tittade på x-factor och käkade hamburgare. Jag kräktes inte! Jag har insett att jag inte kräks när jag är med honom, han lugnar all min oro och kroppen känner av det. Så inatt sov jag gott med kärleken åter vid min sida.
 
Imorse när Johan åkte till jobbet gick jag upp och fixade lite. Jag begav mig (för tredje gången) till Mobilia för att köpa färg till min skrivare, den här gången funkade det! Jag har bestämt mig för att kicka ass ett tag. Det bästa man kan göra när man är nere är att sparka sig själv och dom man är bitter på i röven. Bli snyggare, smartare och ha roligare än förut. Nu när jag inte kunnat äta har jag blivit lite tunnare, vilket är både bra och dåligt. Jag har kvar näringspulver från förra sommaren och har bestämt mig för att köra på det ett tag. Nästa vecka (hoppas jag) ska jag börja träna. Imorgon ska jag till frissan och klippa och slinga håret igen. På fredag och lördag ska jag hänga med vänner och FAN vad kul jag ska ha och FAN vad jag ska njuta. Idag när jag var inne på HM provade jag ett par jeans. Jag brukar ha 30-31 tum i midjan men idag kände jag mig lite slimmad så tog med ett par 29 in i provhytten. Mina damer och herrar, dom var för stora! Men dom var fula också så jag köpte dom inte. Istället gick jag med bestämda steg in på Veromoda och köpte sama leggings som jag redan har i svart och beige men i vinrött istället. Eftersom jag helt plötsligt fått för mig att jag blivit smal tog jag storlek s/m och gick hem utan att prova först. Efter en halvtimmas tappra försök och två blåsor på fingrarna fick jag på mig dom och dom sitter som en smäck!
 
Så nu sitter jag här i soffan efter en eftermiddag i skolan. Jag har mina röda byxor på mig och shaken står troget bredvid mig och väntar på att drickas. Ikväll ska jag städa, strukturera upp plugget och bara vara allmänt nöjd med mig själv. 
 
Jag ska bli lycklig. 
 
 
Till top