http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Det var så det var.

Allmänt Permalink0
koffeinkick är inget mot hur jag blev när jag pratade med dig.
[11:07:27 PM] Anna-Sarah: jag brukade alltid börja städa för jag visste inte vart jag skulle ta vägen
[11:07:52 PM] Johan Blom: Jag satt alltid och stirrade på chattrutan i väntan på mer
[11:07:59 PM] Johan Blom: kunde inte få nog av dig
[11:08:03 PM] Johan Blom: kan inte *
[11:08:07 PM] Anna-Sarah: och jag försökte alltid låta cool och avslappnad och som att jag var den chillaste människan i världen fast jag var helt hysterisk
[11:08:29 PM] Anna-Sarah: och den kvällen jag skickade första smset till dig var det bara för att se vad du skulle svara
[11:08:56 PM] Johan Blom: jag va chockad efter det smset
[11:09:04 PM] Anna-Sarah: lite det som var meningen
[11:09:10 PM] Johan Blom: sen lekte jag sjukt cool bara
[11:09:22 PM] Anna-Sarah: jag var ute och "sprang"
[11:09:36 PM] Anna-Sarah: och bestämde mig för att lämna telefonen hemma för att inte svara så snabbt.
[11:09:53 PM] Anna-Sarah: det var tider det!
[11:10:21 PM] Johan Blom: jag satt hemma i soffan med pelle och kollade film. sönderstirrade telefonen var 5e sekund typ
[11:11:01 PM] Anna-Sarah: det var sjukt.
[11:11:17 PM] Anna-Sarah: när jag åkte från dublin tänkte jag "jaha. så blev den helgen" och att det inte skulle bli mer
[11:11:24 PM] Anna-Sarah: sen skickade jag det smset för att testa
[11:11:30 PM] Anna-Sarah: sen rann det ut i sanden
[11:11:40 PM] Anna-Sarah: sen POFF skriver du till mig på fb
[11:12:19 PM] Anna-Sarah: och varje gång bella pratade med dig fick jag ett stort leende på läpparna och jag kunde inte förklara varför. vi var inget, jag kände dig inte ens. men du fick mig att le bara genom att jag hörde ditt namn...
[11:12:35 PM] Anna-Sarah: bella retade sönder mig för det.
[11:13:54 PM] Johan Blom: jag älskar dig otroligt mycket. jag vet in te hur jag ska förklara
[11:14:03 PM] Anna-Sarah: du behöver inte förklara.
[11:14:08 PM] Anna-Sarah: det här var innan jag älskade dig
[11:14:14 PM] Anna-Sarah: när du bara var lite spännande
[11:14:26 PM] Anna-Sarah: på den tiden jag tyckte du var cool.
[11:14:30 PM] Anna-Sarah: så det var ett tag sen
K = Jag
U=Johan


koffeinkick är inget mot hur jag blev när jag pratade med dig.
jag brukade alltid börja städa för jag visste inte vart jag skulle ta vägen

Jag satt alltid och stirrade på chattrutan i väntan på mer
kunde inte få nog av dig
kan inte *

och jag försökte alltid låta cool och avslappnad och som att jag var den chillaste människan i världen fast jag var helt hysterisk
och den kvällen jag skickade första smset till dig var det bara för att se vad du skulle svara

jag va chockad efter det smset

lite det som var meningen

sen lekte jag sjukt cool bara

jag var ute och "sprang"
och bestämde mig för att lämna telefonen hemma för att inte svara så snabbt.

jag satt hemma i soffan med pelle och kollade film. sönderstirrade telefonen var 5e sekund typ
det var sjukt.
när jag åkte från dublin tänkte jag "jaha. så blev den helgen" och att det inte skulle bli mer
sen skickade jag det smset för att testa
sen rann det ut i sanden
sen POFF skriver du till mig på fb
och varje gång bella pratade med om fick jag ett stort leende på läpparna och jag kunde inte förklara varför. vi var inget, jag kände dig inte ens. men du fick mig att le bara genom att jag hörde ditt namn...
bella retade sönder mig för det.

jag älskar dig otroligt mycket. jag vet inte hur jag ska förklara

du behöver inte förklara.
det här var innan jag älskade dig
när du bara var lite spännande
på den tiden jag tyckte du var cool.
så det var ett tag sen
Till top