http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Det är mycket nu.

Allmänt Permalink0
Lisa kom igår som sagt. Idag jobbade vi tillsammans och hon är skittrevlig och jättebra med barnen och snäll och glad mot mig och jag avskyr henne för att jag inte kan tycka illa om henne. Hela dagen har jag gått omkring och varit fruktansvärt omogen och haft gråten i halsen. Så i eftermiddag bestämde jag mig för att växa upp och bete mig som Viktor skulle sagt, och det gjorde jag. Imorgon ska jag vara bättre, jag lovar.

Jag pratade med Johan ikväll, första gången sen i söndags. Han sa att han hade en överraskning och jag tjatade mig till att han berättade vad det var, mest för att jag hatar överraskningar om jag inte vet att dom är bra. Så efter ett tag sa han det. Han har flyttat om sina flyg så att han ska vara hemma när jag kommer. Han ska alltså åka till Malmö på fredag eftermiddag, på dop och bli gudfar på lördag och sen flyga tillbaka till Dublin på söndag morgon så att han är hemma när jag kommer på eftermiddagen. Kan man få en bättre överraskning? Nej. Så jag har bestämt mig för att inte tjata på att veta hans överraskningar i fortsättningen, han har ju börjat bra.

Idag fick jag också mitt PPS-nummer (personnummer typ) så på fredag ska jag fixa bankkonto och sen är allt fixat som kan fixas innan jobbet på tisdag.

Och jag har nog fortfarande inte riktigt fattat att det händer, på gott och ont. ♥
Till top