http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

She wants it

Allmänt Permalink1
This is how it works
You're young until you're not
You love until you don't
You try until you can't
You laugh until you cry
You cry until you laugh
And everyone must breathe
Until their dying breath


Den här dagen kan dra åt helvete från början till slut. Datorn jag fick funkade inte heller som den ska. Jag bråkade med Johan. Jag kom inte iväg till banken i tid eftersom jag fick gå tillbaka till jobbet tre gånger för att jag glömt saker. Jag var nära på att slå mig fördärvad när vi skulle till affären och köpa cigg. Klänningen jag ville ha fanns inte kvar. Lägenheten ser fortfarande ut som ett rövhål och jag har inte lust eller energi till nåt.
Tack gode gud för min underbara Bella.
#1 - - nettan:

Kram på dig från Nettan.

Till top