http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

One drink to remember, another to forget.

Allmänt Permalink0
Paintballen blev Painball och jag och Johan däckade på soffan vid halv elva. Andreas drog och Bella somnade hon också. I söndags gjorde vi pizza hos killarna på Spar och det blev en bra kväll. Igår började jag sitta själv med egen dator, telefon, lösenord och mail. Jag fick inte ett enda samtal. Idag fick jag ett men då funkade inte ett av programmen jag måste använda så jag har suttit och försökt prata engelska med indiska helpdesken halva dagen. KUL!

Ikväll har världens bästa Bella gjort mat, igen. Efter det gick vi och hämtade hem plåtarna vi glömde i söndags och sen gick jag till Johan. Ikväll har vi ätit vattenmelon, pratat och bara varit. På riktigt. Det och promenaden hem med Bella från jobbet kändes som det jag behövde för att lugna mig och inse att allt inte alls håller på att braka ihop. Vilket är väldigt skönt.

Imorgon är ännu en dag på jobbet och på torsdag är det lön. På lördag ska vi äta middag med Marie som fyller år och på söndag blir det söndagsmiddag med gänget igen. Egentligen har jag det jävligt bra, det gäller bara att förstå det också.

S - Vad tänker du på?
J - Inget. Jag ligger bara och älskar dig.



Till top