http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

I hope those eyes don't steal my freedom

Allmänt Permalink1
Torsdag hos Gabbie och Paul.

I tisdags åkte jag till Stina och sov över där tills igår. Gustav skrattar efter att ha bajsat och Stina kommer alltid att vara Stina, precis som det ska vara.

Igår åkte jag till Göteborg och träffade Gabbie på nagelsalongen. Paul kom och hämtade oss och vi åkte och åt sushi, mums! Sen blev det ett besök i godisaffären och sen hem och slappa. Precis vad jag behövde.
Inatt har jag legat och hostat som en galning. Gabbie kom in med te imorse vid sex och efter det kunde jag sova i ett par timmar. Vi gick ut med Cookie, jag tittade på Slumdog Millionaire och sen dusch. Jag fick ett bra prat med Gabbie på altanen och jag kunde be om ursäkt för mitt ryck i somras.

Om en stund ska jag till Tompa. Jag ringde igår och när jag frågade om det var okej att jag och Robban kom upp idag började han gråta. Jag tvekade men efter att ha frågat ett par gånger fick jag ur honom att han ville det, så det var väl bra.

Halo
#1 - - Gabbie:

Du har ätit äggröra med kantareller,varit ute och tassat i skogen,fått pussar av Coockie.

Ätit köttbullar och kantarellpaj !

Till top