http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

I'm not gonna let you down.

Allmänt Permalink0
Helgen var fantastisk. Den hade allt jag behövde för att känna mig levande igen. Issa har ett sätt att förgylla min tillvaro och sansa mig på samma gång och OJ vad glad jag är att vi träffade varandra =)
Jag är fortfarande trött efter söndagens morgon (lördagens slut) och det var inte direkt roligt att Sabrina skulle åka iväg tidigt idag, men vad gör man. Liam vaknade halv åtta och tanken "Nej!!" hann gå igenom huvudet innan jag gick upp och tog upp honom ur spjälsängen. Eftersom jag knappt visste vad jag hette tog jag med honom in på mitt rum, la honom på min arm och gav honom resten av flaskan. Så imorse fick jag skeda med min plutt. En UNDERBAR stund.
Bobby vaknade och han kom också in och la sig en stund innan vi gick ner och satte igång med frullen.

Resten av dagen var utmattande och mitt tålamod har varit på noll. Om man kan sätta betyg på hur man presterar i det här jobbet fick jag nog -10 idag. Men alla har vi dåliga dagar. Ingen slog sig allvarligt (bortsett från när Bobby "tappade" krukan på min näsa och när Liam dunkade huvudet i magen på mig så jag tappade andan), alla möblerna är hela och det blev ingen färg på väggarna! Vid sex kom resten av familjen hem och vi käkade. Ikväll frågade Sabrina om när jag skulle åka till helgen. Hon gav mig fredag ledigt =) Och helt plötsligt blev min dåliga dag inte alls så dålig!

Och ibland är det så skönt att ha kompisar man kan ringa och gnälla till utan att det blir sura miner. Tack!


Till top