http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Car crash

Allmänt Permalink0
Matt Nathanson - Car crash

Dagen började riktigt dåligt. Liam vaknade kvart över sex och jag tänkte "Aldrig...". Så jag försökte somna om, kvart över sju ringde Sabrina och frågade om jag kunde ta honom, "Ya sure" sa jag och gick upp. Jag var så trött så jag trodde att jag skulle börja gråta. Det tog två timmar innan jag fick min första cigg och Bobby levde jävel som vanligt. Det var hemskt.
   Sabrina åkte iväg med Gearóid och Bobby och Liam sov. Jag gjorde hushållssysslor under tiden. Sabrina och pojkarna kom hem och körde mig till frissan. Jag förklarade klart och tydligt att jag bara ville toppa det, trodde jag. Jag blir iofs aldrig nöjd när jag är hos frissan men det här är extremt. Efter det gick jag in på apoteket och köpte hårfärg och sen åkte vi hem igen. Sabrina åkte iväg och jag hade Bobby och Liam. Det är inga svårigheter så, det är bara det att man aldrig kan sitta ner för då kryper dom upp i knät och ska göra det man själv gör. Så jag har i stort sett varit på benen sen kvart över sju imorse.

Kvart i sju gick jag och färgade håret för att hinna klart innan Liam skulle sova. Nu är jag nyfärgar och har pillat med håret själv så nu är jag nöjdare. Jag ska packa nu och imorgon börjar min femdagarsresa. Cork, Dublin, Edinburgh, Dublin, Cork och antagligen till Dongarvan efter det. Men det ska bli jävligt kul =)

Till top