http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Som om jag bryr mig

Allmänt Permalink1
Imorse gick jag upp kvart över sex. Klockan två slutade jag jobba och gick och duschade. Kvart i tre körde Henric mig till stationen. Klockan sex hämtade pappa mig och Bella i Skövde. Klockan sju kom första gästerna.
Vid elva fick jag sjukt ont i magen och drog mig undan i ett hörn. Erik kallade mig preggo-Asa och det var så jag kände mig. Vid två kunde jag knappt stå rakt och vid tre gav jag Viktor nyckeln och gick hem.
Så var festen. Men den var grymt rolig också. Många kära ansikten som jag inte sett sedan gymnasiet. Många som är på väg åt olika håll.

Du bränns...
#1 - - Gabbie:

Sötnos.

Du har bara en enda uppgift i livet,att ta hand om dej själv.Ingen annan.En dag kanske du får egna barn och den dagen finns det någon annan som blir No.1.Men som läget är i dag är det du som är

NO 1.

Bry dejinte om världen runt omkring,"fuck" dom runt omkring.ASA är NO 1.P&K

Till top