http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

pool och städ

Allmänt Permalink0
Imorse städade vi lokalen. Vi var klara en minut i tio så vi klarade vår deadline med hela en minut. Efter det åkte vi till donkan och köpte mat. "Det är nacho-chips i den här. Och den är stor. Den borde heta El Nacho Grande.", det var roligt då. Efter det körde Viktor hem mig och Bella och han åkte hem till sig. I Eftermiddag har jag och Bella poolat och tittat på Svärdet i Stenen, eller Svärt i Sten som det heter på västgötska.
Det har varit underbart med Bella. Det var gamla vanliga Bella och Asa igen. Mycket skratt, deep talk, känslor och cigg. Jag har saknat våra stunder. Numer är både jag och Bella fulla av stress, planering och kaos. Det var skönt att få släppa allt en dag och bara vara med varandra en stund.


Det har varit en lång lång natt
men jag är glad att mina
tårar är behärskade och lugna
Till top