http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

=)

Allmänt Permalink2
Det är onsdag, lön, jag har träffat syster yster och det är städat hemma... Det blir inte bättre än såhär!
Det har gått bra på jobbet. Det jag oroade mig för ordnade sig och det gick bra. Gabbie kom förbi med Dermalogica-sakerna så jag har påbörjat min hudmakeover =)
Efter jobbet kom Stina och hon har fått bebismage. Hon sa att hon bara kände sig ful och uppblåst men hon är så fin så det är inte klokt. Om tre och en halv månad blir jag moster =). Iaf så åkte vi ut till Allum. Där jag la alldeles för mycket pengar på schampo. Stina släppte av mig hemma och jag gick och hämtade mina kläder från Bubbleroom och så handlade jag mat. Nu har jag sprillans nya underbart sköna byxor på mig, jag är mätt och snart ska jag tvätta håret. Jag mår bra ikväll.

PS: Stina och Martin gav mig två jättefina berlocker till Pandora-armbandet i födelsedagspresent också =)


#1 - - Gabbie:

Spendera spendera spendera....:))

Du hade fått middag i morgon om du inte skulle hem.

Puss !

#2 - - Modern talking:

Definitionen på medvetslöshet:

Anna-Sarah i ett köpcentrum!

Till top