http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

16 dagar till Irland

Allmänt Permalink0

Jag har börjat vänja mig vid att bo hos Gabbie och Paul. Gabbie som kallar mig "Slarva" och lär mig om livet och Paul som jag alltid kan reta. Ikväll frågade jag om dom ville att jag skulle betala för att jag bor och har bott hos dom så mycket. Gabbie sa att jag fick stå för mina egna laster själv och Paul sa att han absolut absolut ville ha betalt. Men, smart som jag är, då förklarade jag:
1. Jag frågade Gabbie och inte Paul
2. Paul är skyldig mig en miljon för att han har druckit upp mina sex öl som har stått sen jag fyllde år.
Då sa han att vi var kvitt =)

Varje dag säger Paul att jag ser gravid ut (vilket jag faktiskt gör =S) och varje kväll när vi säger godnatt säger han
"Good night, sleep tight, don't let the big bugs bite"
Jag väntar på det innan jag kan gå och lägga mig. Han kallar mig "Chilibean" och ser efter mig.

Och Gabbie ska vi inte prata om. Hon lär mig om livet, pengar, mat och kläder. Idag hade vi en lång diskussion om preventivmedel. Bara en sån sak... Att man kan vänja sig så snabbt. Till och med Cookie har börjat följa med mig ut och gå utan Gabbie... Min egna lilla familj i Göteborg, vem kunde tro det...
Till top