http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Re: Hello my lover

Allmänt Permalink3
Ikväll har jag varit på ansiktsbehandling. Oh vad skönt det var. Nu har jag precis kommit hem och hade då detta mailet på datorn. Från Viktor som ligger i min säng just nu..

Två ögon gröna, så vackra jag ser
Den glädje jag känner när du mot mig ler

Jag trivs med att sova vid sidan av dig
Jag njuter av att vakna när du finns där hos mig

Att vi båda bor i götet är bara ett plus
Perfekta stället för kram och för puss (och lite mer...)

Med en 120-säng och hyfsad lön
Med sockersött leende och rakat kön

Du är det bästa som hänt, på flera veckor minst
Faktiskt ända sen innan förra pingst!

Jag hoppas att detta kan hålla ett tag
Vi funkar så bra, som ett äkta lag

Du får gärna jobba mindre, och träffa mig mer
Sovmornar med sex är något jag ofta ser...

Nu närmar sig denna dikt sitt slut
Improvisationen har precis kilat ut

Jag hoppas du trivs både nu och sen
Ha det gott, så ses vi igen!

/Märk väl min unika improvisationsförmåga. Fast jag börjar bli lite rostig, det tog 20 min att skriva den med Simpsons i bakgrunden. Vädigt fint mail, för övrigt.

Saknar dig, min skatt!
/Din karl
#1 - - Modern talking:

Borde den inte censureras innan fromma mödrar läser den?

Chockad

#2 - - Bella:

det är inte bara din mor som är chockad!

Vilken porrunge han är! Slå honom från mig!

#3 - - Nettan och Sven:

Vi är mycket imponerade av Viktors poetiska ådra och hälsa till honom så gott.

Till top