http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Jag kan men jag gör det inte...

Allmänt Permalink0
Skolan nu är helt meningslös. Jag skulle behöva vara hemma och plugga istället, då skulle jag få mer gjort. Imorrn har jag prov och jag tror jag är klar med en inlämning. Dessutom ska jag jobba imorrn, sen hem för jag har prov igen på fredag... Usch...

Jag pratade med Jonas igår. Sa precis vad jag ville och vad jag var rädd för och han sa det han sa. Det är klurigt, även om han säger precis hur det är så lyckas han alltid slå knorr på det så det blir luddigt, osäkert, diplomatiskt och politiskt.. Men men, nu har vi pratat igenom det iaf, och det känns bra.

Men Bella... Jag förstår dig och jag stöttar dig, det vet du. Och jag håller med dig, det är späckigt...

Nu ska jag fortsätta plugga på historian och inlämningarna.

Jag vill inte åka till gbg imorrn, jag måste måste måste plugga...
Till top