http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Det finns känslor som aldrig tar slut...

Allmänt Permalink2
Ikväll kom Bella en sväng. Underbart. Vi gick till den underbara gungan. Jag rabblade mitt prov och hon gungade. Sen la vi oss båda två i gungan och pratade. Hon är lite udda. Helt plötsligt skrek hon PUSS! asautistiskt, hon pruttade mitt i vårt djupa samtal, hon rapade min mobil.. Behöver jag säga mer? Men det var iaf underbart...
På vägen till bussen ringde Andreas så när Bella åkte gick vi en promenad och sen satte vi oss på rökgungorna, blev uppätna av mygg och pratade skit. Nu är det kallt om fötterna och jag ska sova. Ska jobba och har prov imorrn.. Jag älskar mitt liv.... Not....
#1 - - Bella:

Nu är bråket igång...

#2 - - Modern talking:

Tror jag skall ge dig en stadskarta över Göteborg i studentpresent...

Till top