http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Vara arg och dricka vin.

Allmänt Permalink1

Gårkvällen blev lite oplanerad. Vid sju åkte jag iväg till Sirous. Han hade lagat middag så vi åt och tittade på film. Han försökte lära mig persiska men det var ingen idé. Jag kan inte göra gurgelljuden. Han har bott i Norge också och varje gång han pratar norska så knäcker jag mig. Jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med nån som pratar så, det låter sjukt kul :P När Scarface var slut, vid elva, skulle vi titta på Stockholm Live. Jag fick världens magont och kunde knappt andas. Sen somnade jag... Poff... Vid halv sex imorse väckte han mig och sa att jag måste till jobbet. Jag somnade om och han väckte mig igen tio minuter senare. Jag sa att jag skulle sjukanmäla mig men sen ångrade jag mig. Jag rusade iväg utan leggings, solglasögon eller headset och med håret åt alla håll. Jag har varit ovanligt skabbig idag, och då är det illa!

Det var bra på jobbet idag. Jag fick göra nya saker. Jag har dessutom börjat ett detektivarbete. En av dom boende har tre barn. Jag ska försöka leta reda på dom och, i bästa fall, återförena familjen. Det är roligare nu när Anna har kommit tillbaka. Vi funkar bra ihop. Hon har också ett späck, fast han är värre. Vi satt och jämförde dom på bussen till jobbet imorse. Vi pratade om självkontroll och att hela tiden finna sig i det. Hon sa "Det är som att vi har en skylt där det står "TRAMPA PÅ MIG!!" i pannan". Det är faktiskt sant. Hon är arg idag och på rasten frågade hon om jag ville komma hem till henne och dricka vin och vara arg ikväll, så jag ska iväg sen. Imorrn jobbar jag morgon som vanligt och sen kommer Jimmy :).

Bella sa förut "jasså, jag duger inte längre" när jag inte ringt för att jag pratade med Stina. Och nej gumman, du duger inte. Du är det bästa som finns. Du är långt bort men du är alltid här. Det är alltid du och jag. Du är mitt livs kärlek, glöm inte det.

#1 - - Bella:

Du är min livs kärlek med!

Till top