http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

There's something about you

Allmänt Permalink0
Åh... Jag tror jag dör snart.. Mycket mycket prat. Underbart prat. Just nu är det så bra att Anna och Bella finns. Älskar att sitta på rese med Belsibub.
Idag har jag mitt Cambridge-prov och jag är verkligen inte taggad för fem öre. Men jag slutar tidigt så det är alltid något.

Igår tog jag min första ordentliga körlektion! WOHO! Jag fick en smiley i kanten och han tyckte jag var duktig :D Hade sovit lite, ätit lite och varit tvungen att dricka kaffe för att orka men det gick bra ändå. Gött som körv.

Nu är det inte långt tills jag är 18 och imorrn fyller Danielponken 19! Det går fort när man har roligt ;) Det blir party i helgen såklart.

Jag dör...

Det jobbigaste är att det är så oklart med allt. Jag vet att det inte är meningen att det ska bli så men det är det iaf. Så mycket osäkerhet. Ena stunden känns det asbra och i nästa är det inte långt från gråten. Det är ingens fel, bara så det är. Det är lätt värt det men ändå, det tär liksom.
Till top