http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Never thought this day would come

Allmänt Permalink0
Igår var faktiskt en riktigt bra dag. Först var det skola. Sen en snabb fika med Anna, förlåt att det inte blev längre men det var iaf en stund. Underbart att du finns!
Sen var det kvinnohuset. Det känns som att jag och mamma kanske kan få det att funka lite bättre nu. Det vore så skönt. Hoppas på det, orkar inte ha det som det varit nu.
Efter det var det käk och sen kollade jag på tatueringar. Hittade några riktigt fina!
Sen blev det en biltur. När jag kom hem vid halv elva var jag så trött så jag höll på att dö.

Idag ska jag till sjukhuset om en liten stund (hoppas allt är okej), sen ska jag sy in balklänningen och sen kanske det blir en sväng till pappa.

Please love me
Please need me

Till top