http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Goodbye my lover

Allmänt Permalink0
Jag sitter och äter äpplemos med gröt och lyssnar på Goodbye my lover. Den påminner mig om allt som har hänt de senaste månaderna. Det är så insane. Galet. Hur kan världen vändas så upp och ner av bara en liten person med en jättestor lögn?
Det var sjukt på krogen i lördags. Andreas var där och nån som hette Mattias flörtade lite med mig. Andreas känner jag ju och vi vet vart vi har varandra men jag mådde illa av bara tanken på att någon, vem som helst, skulle få röra mitt hjärta så igen. Tänk att stå så barskrapad igen, man vet ju aldrig förrän efteråt vilka som är svinen. När jag pratar med Jonas och säger att jag inte kan bli kär i honom för att han är så nära oförstörd jag har i mitt liv och jag vill inte förlora det, undrar han hur jag kan tänka så och säger att jag aldrig kommer ha någon bra pojkvän om jag bara vill ha dom bra som kompisar.
När jag tänker på allt så ångrar jag inte att jag drog mig ur. In leting you go I'm loving myself. Det är över nu och jag kan stå igen. Men igår när vi pratade i telefon gick jag undan en stund. Du frågade vad jag hade gjort men jag ville inte säga... Jag grät. Det är så jävla jobbigt att  prata med dig, jag får kortslutning i kroppen. Jag kommer ihåg vilket svin du är och vad du har gjort mot mig, henne och dig. Men jag vet också hur du är när du är som bäst. Igår kunde jag tänka mig att du satt bredvid mig i soffan, vi käkade pizza och allt var precis som förut. Men det är inte så. Jag  vet det och jag är så otroligt glad att det här kom fram. Men jag har fortfarande inte ställt om riktigt än. Men det kommer. När jag är färdig med det här ska jag vara starkare än någonsin. Det här ska inte få förstöra mig när jag gått igenom så mycket, jag måste fixa det här.


I wanted you right here with me
But I have no choice, you've gotta leave
Because my heart is breaking
With every word I'm saying

Boy, I gave up everything I had
On something that just wouldn't last
But I refuse to cry
No tears will fall from these eyes
Ohh, ohh
Get out!
Till top