http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

I had a feeling I could be someone

Allmänt Permalink2
Ibland är jag djup, tyvärr blir det oftast när jag borde göra viktiga saker som typ plugga men man kan ju inte få allt. Idag såg jag iaf detta citatet på tv "Det handlar om att våga älska" Det är så sant som det är sagt.. Det handlar om att våga. Slänga sig ut där, bära eller brista, det vet man inte förän man tagit steget. Om det bär finns det inget underbarare, om det brister blir det kallt och ensamt och gör ont. Men ärligt talat, är det inte bättre att ha tagit steget och haft kicken när man har foten i luften än att stå kvar och aldrig få veta vad som skulle ha hänt? Det är lättare sagt än gjort, det vet jag med. Och som jag och kära Bella redan konstaterat så är det en ytterst komlpicerad process... (Kors var tråkigt men duktigt det lät.)

Det andra jag kom på, med tanke på hur det är för nära och kära just nu, Det värsta är när man tillhör någon men den inte tillhör en själv. Det är sant också. Att tillhöra någon och vilja ge allt men man får inget tillbaka, inget gensvar. Som att vara med ett kylskåp, kallt, fyrkantigt och blankt, men man vet liksom att det goda finns där inne..

Oj vad negativt det blev nu. Egentligen är det mesta bra. Det kallas för höstdepp har jag hört. Den värsta influensa som går, och den smittar som fan.

image33

Ursäkta mig, men hur kan ni säga att jag är lik mig själv på detta kortet?! Är det för att jag äter på allt? Skrevar? Har fult ansiktsuttryck? Är naken ofta (Bella, svara inte på det.. Det är jag faktiskt inte..)? För att mitt hår är cp? För att jag är knubbig? FÖRKLARA! Jag förstår inte :S
#1 - - Bella:

Det är bara sjukt likt!.. Live with it!.:P..

#2 - - Modern talking:

Du är lika söt oh du får mig fortfarande att le.

Till top