http://annasarahjosefina.blogg.se/

It's better to burn out than to fade away.

Something sometime

Allmänt Permalink1
Just nu är jag i Skara.. Kan inte sova längre, har ont i ryggen. Lite senare ska jag förmodligen till Bella och plugga. Hatar att vi har så mycket att göra över lovet.  Sen ikväll ska jag bara softa hemma och försöka sova länge och ordentligt tills imorrn.
Då är det Nyår :D WOHO! hoppas på det bästa ;)

Julen blev ingen höjdare i år men nästa år kommer bli underbart :D
Jag fick körlektioner, sparkonto och mamma ska betala min balklänning.. Jag vet att jag inte är så lätt att leva med alla gånger men tack!

Igår var det bio igen, med Nickes familj. Arn blev det denna gången. Små säten så benen fick inte plats och halvdålig film ger den 3 av 5.


Jag och Bella var på rean i förrgår.. Satan.. Man får ju slå sig fram bland alla barnvagnar och folk som går mer bakåt än framåt.. Men underbart med Bella iaf.

image74


Efter rean följde Anna med hem och vi satt och tjötade lite. Var på det stora hela en bra dag :D



Jag vet att du sover
Känner värmen från din hud
Bara lukten gör mig svag
Men jag vågar inte väcka dig nu
#1 - - Modern talking:

Jag tror inte på något sätt att du är svårare
att leva med än någon annan sjuttonåring.
De dagar du har galna kosjukan får man överse med
för mellan sjukdomsskoven ger du desto mer.

Till top